1402/07/26
تعیین شاخص­های مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره­ های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه­ با روش مختلط

تعیین شاخص­های مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره­ های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه­ با روش مختلط

جلسه دفاع از پروپوزال بتول طایفی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی در در علوم پزشکی دانشکده پزشکی با عنوان "تعیین شاخص­های مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره­های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه­ با روش مختلط" چهارشنبه 26 مهر ماه 1402 برگزار شد.

مطالعه بیشتر