اهداف میز خدمت الکترونیک:
1- ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط
2- دریافت مدارک مراجعان
3- انجام امور و درخواستهای متقاضیان در اسرع وقت و در صورت لزوم اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمات نهایی به مراجعان
4- دریافت نتایج اقدامات انجامشده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان، هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحدهای اقدام کننده
5- جلب رضایت مشتری
6- دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات
7- تسهیل و تسریع در انجام امور
8- جلوگیری از سردرگمی مراجعان
9- جلوگیری از ازدحام مراجعین
راهنمای استفاده از میز خدمت الکترونیک: