بررسی اثر تجویز داخل بطنی هیدروسولفید سدیم بر اختلالات شناختی، استرس اکسیداتیو و آسیب نورونی هیپوکامپ در موشهای صحرایی مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک
بررسی اثر دالتپارین سدیم بر سمیت قلبی ناشی از دوکسوروبیسین در موش صحرایی نر: نقش فروپتوزیس
بررسی اثر نانو نیوزوم های حاوی دی متیل فومارات بر اختلال یادگیری و حافظه بر میزان پروتئین کلسی نورین هیپوکامپ در مدل بیماری آلزایمر در موش های صحرایی نر
مقایسه ژنوتیپ­های HLA-B 27,51,52 در بیماران مبتلا به واسکولیت شبکیه ایدیوپاتیک با بیماران مبتلا به واسکولیت شبکیه ناشی از بهجت
اثر همزمان ورزش تناوبی با شدت بالا و محدودیت کالری بر بیان ژن های دخیل در میتوفاژی و غشاهای مرتبط با میتوکندری (MAMs) در مدل آلزایمر القایی با STZ در موش صحرایی نر
تعیین شاخص­های مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره­ های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه­ با روش مختلط
بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مشغولیت درمحیط یادگیری الکترونیکی در دانشجویان رشته‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
طراحی و تدوین پرسشنامه سنجش نگرش دانشجویان پزشکی به هوش مصنوعی بر اساس بازطراحی نسخه ویژه دانش آموزان و روانسنجی آن
مقایسه‌ی تاثیر آموزش ترکیبی سخنرانی و پیام‌رسان اجتماعی با سخنرانی بر ارتقاء سلامت دهان سالمندان شهر تهران در سال 1399-1400
بررسی همراهی بین پلی مورفیسم e4/e3/e2 ژن ApoE با شدت ابتلا به بیماری COVID-19 در بیماران ایرانی
بررسی علل ژنتیکی موارد خانوادگی توقف تکامل جنینی و شکست مکرر لانه گزینی همراه با مطالعه عملکردی
مقایسه تاثیر آموزش به شیوه مجازی همزمان با آموزش مبتنی بر بازی بر میزان دانش و استرس مادران باردار در بیمارستان آرش تهران