تعیین شاخصهای مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه با روش مختلط
جلسه دفاع از پروپوزال بتول طایفی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی در در علوم پزشکی دانشکده پزشکی با عنوان "تعیین شاخصهای مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دورههای تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه با روش مختلط" چهارشنبه 26 مهر ماه 1402 برگزار شد.