یا و جستجو 1 مورد یافت شد تعیین شاخصهای مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه با روش مختلط https://medicine.tums.ac.ir/news/تعیین-شاخصهای-مناسب-ارزیابی-اثربخشی-یادگیری-ترکیبی-(blended-learning)-در-دانشجویان-مشغول-به-تحصیل-در-دوره-های-تحصیلات-تکمیلی-علوم-پزشکی:-یک-مطالعه-با-روش-مختلط/[query-result:en_addrr] اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه با روش مختلط برگزاری نشست دفاع از پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی با موضوع؛ تعیین شاخصهای مناسب ارزیابی اثربخشی...