متن مورد نظر خود را جستجو کنید

1 مورد یافت شد

تعیین شاخص­های مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره­ های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه­ با روش مختلط

https://medicine.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-گروه-یادگیری-الکترونیکی/تعیین-شاخص­های-مناسب-ارزیابی-اثربخشی-یادگیری-ترکیبی-(blended-learning)-در-دانشجویان-مشغول-به-تحصیل-در-دوره­-های-تحصیلات-تکمیلی-علوم-پزشکی:-یک-مطالعه­-با-روش-مختلط

اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره­ های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه­ با روش مختلط برگزاری نشست دفاع از پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی با موضوع؛ تعیین شاخص­های مناسب ارزیابی اثربخشی...

تنظیمات پس زمینه