حضور سرزده رئیس دانشگاه در بین دانشجویان دانشکده پزشکی

دکتر قناعتی: در آینده نزدیک، کلنگ ساختمان جدید دانشکده پزشکی به زمین زده خواهد شد

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور سرزده در سالن غذاخوری از نزدیک با دانشجویان دیدار و گفتگو کرد و از کلنگ زنی ساختمان جدید دانشکده پزشکی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی؛ دکتر قناعتی در بازدید ظهر روز دوشنبه 23 بهمن 1402، ضمن صرف غذا در سلف سرویس با دانشجویان حاضر گفت وگوی صمیمانه داشت.
دانشجویان در این گفت و گوی نزدیک و بی واسطه، دغدغه ها، مسائل و خواسته های خود را مطرح کردند. همچنین از رئیس دانشگاه برای حضور در مراسم روپوش سفید که 12 اسفند در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد دعوت کردند.
دکتر قناعتی در این بازدید به دانشجویان گفت: مادامی که طلبکار باشیم راه به جایی نخواهیم برد ما باید خود را بدهکار کشور و مردم بدانیم تا بتوانیم خدمتی انجام دهیم.
وی در ادامه خاطراتی از راه اندازی فلوشیپ اینترونشنال رادیولوژی و توسعه آن در کشور و برخی اقدامات رفاهی دانشگاه در دوره مدیریت خود بیان کرد.
دکتر قناعتی همچنین در این بازدید، در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشکده پزشکی از کلنگ زنی ساختمان جدید دانشکده پزشکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به فضای فیزیکی، کمبود فضا و امکانات فرسوده و قدیمی حل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: با احداث ساختمان جدید دانشکده پزشکی، امکانات و تجهیزات جدید، ساختارهای مورد نیاز آموزش مجازی و امکانات نوین آموزشی مستقر خواهد شد.
 همچنین دکتر قناعتی با اعضای هیئت بورد بیوشیمی کشور که برای ارزیابی ادواری در دانشکده حضور داشتند نیز دیدار و گفتگو کرد.

مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی