یا و جستجو 3 مورد یافت شد یادگیری الکترونیکی https://medicine.tums.ac.ir/یادگیری-الکترونیکی یادگیری الکترونیکی معرفی گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دنبال تاسیس دانشکده مجازی برای اولین بار در سال 1392 در مقطع کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی اقدام به پذیرش دانشجو به شیوه ترکیبی... 21 فروردین ماه جاری، برگزاری جلسه دفاع از پروپوزال دکتر معصومه معلم دانشجوی کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی https://medicine.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-گروه-یادگیری-الکترونیکی/21-فروردین-ماه-جاری،-برگزاری-جلسه-دفاع-از-پروپوزال--دکتر-معصومه-معلم-دانشجوی-کارشناسی-ارشد-رشته-یادگیری-الکترونیکی- 21 فروردین ماه جاری، برگزاری جلسه دفاع از پروپوزال دکتر معصومه معلم دانشجوی کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی 21 فروردین ماه جاری، برگزاری جلسه دفاع از پروپوزال دکتر معصومه معلم دانشجوی کارشناسی ارشد رشته یادگیری الکترونیکی جلسه دفاع از پروپوزال... تعیین شاخصهای مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه با روش مختلط https://medicine.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-گروه-یادگیری-الکترونیکی/تعیین-شاخصهای-مناسب-ارزیابی-اثربخشی-یادگیری-ترکیبی-(blended-learning)-در-دانشجویان-مشغول-به-تحصیل-در-دوره-های-تحصیلات-تکمیلی-علوم-پزشکی:-یک-مطالعه-با-روش-مختلط تعیین شاخصهای مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه با روش مختلط برگزاری نشست دفاع از پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی با موضوع؛ تعیین شاخصهای...