2 مورد یافت شد

تعیین شاخص­های مناسب ارزیابی اثربخشی یادگیری ترکیبی (blended learning) در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره­ های تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی: یک مطالعه­ با روش مختلط

https://medicine.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-گروه-یادگیری-الکترونیکی/تعیین-شاخص­های-مناسب-ارزیابی-اثربخشی-یادگیری-ترکیبی-(blended-learning)-در-دانشجویان-مشغول-به-تحصیل-در-دوره­-های-تحصیلات-تکمیلی-علوم-پزشکی:-یک-مطالعه­-با-روش-مختلط

دکتر میترا ذوالفقاری چهارشنبه 26 مهر ماه 1402 ساعت 10:30 به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. علاقمندان جهت شرکت در جلسه مجازی با استفاده از لینک ذیل و انتخاب گزینه مهمان پس از ورود نام کامل می توانند به جلسه وارد شوند. برای ورود به جلسه مجازی اینجا کلیک...

بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه مشغولیت درمحیط یادگیری الکترونیکی در دانشجویان رشته‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://medicine.tums.ac.ir/news/بررسی-ویژگی‌های-روانسنجی-نسخه-فارسی-پرسشنامه-مشغولیت-درمحیط-یادگیری-الکترونیکی-در-دانشجویان-رشته‌های-مجازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

دکتر میترا ذوالفقاری؛ چهارشنبه ۱۲ مهر 1402 ساعت 8:30 به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. لینک ورود به جلسه https://www.skyroom.online/ch/virtualtums/virt.sch-thesis.defense می باشد. لطفا به صورت میهمان وارد شوید و حتما نام کامل خود را وارد نمایید. گروه...