• تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 08:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده پزشکی به مناسب آغاز سال تحصیلی

دکتر صالحی رئیس دانشکده پزشکی در پیامی ضمن تبرک آغاز سال تحصیلی، گفت: مبنای آموزش در مجموعه دانشکده پزشکی بر تربیت پزشک جامع نگر، حکیم، مدیر و طبیب در عرصه سلامت استوار است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی متن پیام تبریک دکتر صالحی به این شرح است:
 
                                                                               خاتم ملک سلیمان است علم                                           جمله عالم صورت و جان است علم
 
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران نماد آموزش پزشکی ایران،  با تکیه بر دانش، اصالت و اعتبار خود تا کنون موفق به تربیت هزاران پزشک حاذق شده است که هریک از آنها آراسته به زیور علم و عمل، متعهد به اخلاق حرفه ای و پایبند به ارزشهای ملی و مذهبی، نماینده و سفیری شایسته از دانشکده در سراسر گیتی هستند.
مبنای آموزش در مجموعه دانشکده پزشکی بر پرورش و تربیت پزشک جامع نگر، حکیم، مدیر، طبیب در عرصه سلامت از درمان تا مدیریت استوار است و در این مسیر پر پیچ و خم دست یاری از اساتید و دانشجویان می طلبیم.
همواره بر خود می بالیم که بهترین و نخبه ترین فرزندان ایران عزیز، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای آینده روشن خود انتخاب می کنند.
ورود شما آینده سازان ایران عزیز را به قدیمی ترین آکادمی آموزش پزشکی کشور گرامی میداریم و همزمانی میلاد حضرت ختمی مرتبت با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی را به فال نیک میگیرم و امیدواریم با همت اساتید دلسوز و دانشجویان پر تلاش این گنج پر بها و چراغ فروزان راکه امروز به امانت از بزرگان جندی شاپور تا دارالفنون به دست ما رسیده را امین باشیم و بهتر از قبل به دست نسل های بعد بسپاریم.
همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز دفاع مقدس به روان پاک گلگون کفنان این خاک مهر آئین درود می فرستیم که آرامش امروز ما مرهون خون پاک آنان است.
دکتر محمدرضا صالحی
رئیس دانشکده پزشکی
  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 278041
مینا محمدی
نویسنده

مینا محمدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *