متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 14:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 72
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

همراه با تقدیر از معاونان برتر پژوهشی، سومین جلسه رتبه بندی طرح های تحقیقاتی دانشکده پزشکی برگزار شد

سومین جلسه شورای پژوهشی و امتیازدهی طرح های تحقیقاتی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بررسی 118 طرح پژوهشی و تقدیر از معاونین پژوهشی در حیطه های مختلف برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، سومین جلسه شورای پژوهشی و امتیازدهی طرح های تحقیقاتی دانشکده پزشکی روز دوشنبه 23 مهر 1403 در سالن شورای دانشکده پزشکی با حضور دکتر نیما رضایی معاون پژوهشی دانشکده و معاونین پژوهشی گروههای آموزشی و بیمارستان ها برگزار شد.
دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی گفت: اساتید دانشکده پزشکی در همه رشته ها در زمره بهترین ها و باعث افتخار دانشگاه و کشور هستند.
وی با اشاره به رتبه یک دانشکده پزشکی از لحاظ جایگاه پژوهشی در کل کشور گفت: برای حفظ این جایگاه باید نقش تسهیلگری و حمایتی داشته باشیم و بستر مناسبی برای فعالیت ارزشمند اساتید ایجاد کنیم.
در ابتدای جلسه دکتر نیما رضایی معاون پژوهشی دانشکده، در ارتباط با افزایش بودجه طرح ها در سال جاری نسبت به سالهای گذشته و تصویب طرح های بیشتر  صحبت کرد و گفت: با افزایش بودجه و سقف پرداختی ها، برگزاری کارگاه های توانمندسازی پژوهشی متعدد و... تمام تلاش خود را برای حفظ و افزایش انگیزه فراگیران و اساتید به کار بسته ایم.
وی با اشاره به برگزاری هفته پژوهش در آذرماه جاری، از معاونین پژوهشی خواست با جدیت برای هفته پژوهش در بیمارستان ها و گروههای خود برنامه ریزی نمایند.
 معاون پژوهشی دانشکده پزشکی از اجرایی شدن امکان تبدیل طرح به پایان نامه خبر داد و گفت: در صدد هستیم تمام موانع و محدودیت های پیش روی محققان را برداریم.
در ادامه دکتر آزاده کیومرثی از برگزاری کارگاه خلاصه سیاستی در 30 مهرماه خبر داد و گفت: این کارگاه با تدریس دکتر بهاره یزدی زاده و دکتر حانیه سادات سجادی در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.
در ادامه با اهدای لوح تقدیر از دکتر محمدرضا صالحی به عنوان حامی پژوهش و از معاونین پژوهشی برتر و فعال به شرح زیر قدردانی شد:
جایزه بیشترین تعداد طرح: دکتر خدیجه ادبی، معاون پژوهشی گروه زنان.
جایزه بیشترین تعداد طرح به نسبت اعضای هیئت علمی در میان گروههای علوم پایه: دکتر حامد شفارودی، معاون پژوهشی گروه فارماکولوژی
جایزه بیشترین تعداد طرح به نسبت اعضای هیئت علمی در میان گروه های  بالینی: دکتر مهرشاد عباسی، معاون پژوهشی گروه پزشکی هسته ای
جایزه برگزاری منظم جشنواره پژوهشی سالانه: دکتر محمودرضا اشرفی، معاون پژوهشی بیمارستان مرکز طبی کودکان.
جایزه بیشترین رشد در تعداد طرح: دکتر محمدحسین نبیان، معاون پژوهشی گروه ارتوپدی.
جایزه فعالیت مستمر در راستای توانمندسازی پژوهشی در گروه و بیمارستان: دکتر سمیرا رجایی، دکتر فرهاد اعتضادی، دکتر فاطمه میرزاده، دکتر رضا قلعه تکی.
و جایزه تعامل مثبت با سایر گروه ها: دکتر خواجه نصیری
جایزه معاونین پژوهشی دکتر قربانگل اصحابی گروه فیزیولوژی
و نیز از پیش کسوتان اجرایی پژوهش در دانشکده پزشکی و از اعضای حقیقی شورای پژوهشی تقدیر شد.
در این جلسه 118 طرح مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۱۱0 طرح به تصویب رسید.
  • گروه خبری : معاونت پژوهشی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281279
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه