• تاریخ انتشار : 1402/12/01 - 17:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 155
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شکوفایی هنر در کتابخانه یکساله شد

سومین نمایشگاه آثار هنرجویان کارگاه های هنری کتابخانه دانشکده پزشکی در سالن شهدای دانشکده برپا شد

سومین نمایشگاه آثار هنرجویان کارگاه های هنری کتابخانه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ 1 و 2 اسفند1402 در سالن شهدای دانشکده دایر است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی؛ این نمایشگاه همزمان با اعیاد ماه شعبان و میلاد امام عصر (عج) و یکساله شدن فعالیت کارگاه های هنری کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده پزشکی دایر شده است. 
در این نمایشگاه علاوه بر آثار هنرجویان کارگاه های هنری کتابخانه دانشکده، آثار هنری هنرجویانی که از طریق فراخوان در مسابقه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده شرکت کرده بودند و کارکنان دانشکده در رشته های صنایع دستی، نقاشی موزائیک، پرشنگ، نقاشی روی سفال، آینه کاری، شمع های تزئینی به نمایش گذاشته شده است. همچنین نمایشگاه کتاب نیز در حاشیه این نمایشگاه هنری برپا بود.

داوری آثار برگزیده بر اساس نظر سنجی از مخاطبان نمایشگاه انجام و پس از معرفی، به آثار برگزیده که از همین طریق نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد، جوایزی از طرف معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده اعطا خواهد شد. فاطمه صانع مربی کارگاه ها و پژوهشگر هنر نیز در این نمایشگاه دو روزه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

دانشجویان و کارکنان علاقمند به هنر می‌توانند جهت ثبت نام در کارگاه های هنری کتابخانه دانشکده پزشکی به کتابخانه دانشکده مراجعه نمایند. 

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,کتابخانه,زندگی دانشجویی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 259729
جواد استکی
تهیه کننده

جواد استکی