• تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 11:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین جلسه شورای بورس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

سومین جلسه شورای بورس دانشکده پزشکی در سال ۱۴۰۲، با بررسی ۱3 پرونده ماموریت آموزشی داخل و خارج از کشور، فرصت مطالعاتی خارج از کشور و استاد مدعو و وابسته بین المللی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، این جلسه روز شنبه ۱۸ آذر با حضور دکتر محمدرضا کرامتی معاون بین  الملل، دکتر علی حسین ثابت معاون امور هیات علمی، مدیران و معاونین بین الملل گروه های متقاضی درخواست بورس، در سالن شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.
در این جلسه پرونده ی ۱3 عضو هیات علمی متقاضی ماموریت آموزشی داخل و خارج از کشور، فرصت مطالعاتی خارج از کشور و جذب استاد هیئت علمی ثانویه بین المللی از گروه های مختلف مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر کرامتی معاون بین الملل دانشکده پزشکی در این نشست با اشاره به دستورالعمل همکاری با اساتید ثانویه بین المللی مصوب دانشگاه در خصوص نحوه جذب و همکاری با اساتید بین المللی در قالب اساتید مدعو یا اساتید وابسته به طور جداگانه و بر اساس این دستوالعمل توضیحاتی ارائه داد.
در این جلسه پرونده های متقاضیانی از گروه های زنان، گوش و حلق و بینی، آموزش پزشکی، بیوشیمی، پوست، بیهوشی، رادیولوژی، داخلی، چشم پزشکی، طب سالمندان، ارتوپدی و جراحی عمومی و نیز پنج پرونده جذب اساتید وابسته بین المللی از گروه های پوست، میکروب شناسی و ارولوژی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین پرونده استاد مدعو بر اساس آیین نامه همکاری با متخصصان ایرانی خارج از کشور جهت همکاری در بیمارستان ضیائیان مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
  • گروه خبری : معاونت بین الملل,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 253330
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی