• تاریخ انتشار : 1402/09/15 - 10:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 262
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با دبیر شورای نمایندگان دانشجویان دانشکده پزشکی در آستانه روز دانشجو؛

سهیل حیدری: نمایندگان ادوار دانشجویی پل ارتباطی دانشجویان با مسئولین دانشکده و دانشگاه است

سهیل حیدری دبیر شورای نمایندگان دانشجویان دانشکده پزشکی، دانشجویان را یک بازوی همفکری قوی برای مسئولین دانشکده و دانشگاه دانست و گفت: استفاده از این بازوی قوی در بستر شورای نمایندگان دانشجویان محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، سهیل حیدری دانشجوی پزشکی ورودی 98 دانشکده پزشکی و دبیر شورای نمایندگان دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در آستانه روز 16 آذر، روز دانشجو در گفتگو با روابط عمومی دانشکده، با تبریک این روز به تمام دانشجویان دانشگاه بویژه دانشجویان دانشکده پزشکی، گفت: شورای نمایندگان دانشکده پزشکی تهران، عنوان قدیمی ترین تشکل و نهاد در دانشکده است که با رای مستقیم همه دانشجویان برای پیگیری مسائل خودشان در دانشکده وجود داشته و مسائل دانشجویان را پیگیری می کرده است و سایر دانشکده ها و دانشگاه ها مشابه شورای نمایندگان دانشکده پزشکی را الگو برداری و پیاده سازی کرده اند.
وی افزود: این شورا از نمایندگان ادوار دانشجویی از ترم یک تا ترم پایانی دوره پزشکی، یک نماینده دارد که بر اساس آئین نامه مصوبه معاونت دانشجویی فرهنگی حق اظهار نظر در مورد مسائل آموزشی، فرهنگی، رفاهی به نمایندگی از همدوره ای های خود دارند.
دبیر شورای نمایندگان دانشکده پزشکی در تشریح اهداف این شورا گفت: شورای نمایندگان افرایش مشارکت دانشجویان دربرنامه ریزی، اجرا و ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های گروهی علمی، آموزشی، پژوهشی و...  را دنبال می کند، چرا که این افزایش مشارکت در نهایت افزایش رضایتمندی دانشجویان را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به تاثیر مثبت مشارکت دانشجویان در برنامه ریزی های دانشکده، تصریح کرد: تلاش دسته جمعی دانشجویان در جهت تبیین و پیگیری امور مرتبط دانشجویان با دانشکده، ارتقاء مشارکت و ایجاد بستر مناسبت برای ارائه و دریافت نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادهای دانشجویان در امور مربوط به دانشجویان به عنوان یک بازوی همفکری برای مسئولین دانشکده و دانشگاه است.
حیدری برگزاری جلسات منظم ماهیانه با رئیس دانشکده، و پیگیری موضوعات دانشجویی بطور مستقیم از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه را نقطه قوت شورای نمایندگان دانست و از عزم جدی این شورا برای پیگیری مسائل صنفی خبرداد. 
  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,زندگی دانشجویی,حوزه ریاست,مناسبت ها,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 253115
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی