• تاریخ انتشار : 1403/04/06 - 09:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 31
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

با حکم رئیس دانشگاه؛

دکتر علی کاظمیان به سمت مدیر گروه آموزشی رادیوآنکولوژی منصوب شد

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، در حکمی دکتر علی کاظمیان را به عنوان مدیر گروه آموزشی رادیوآنکولوژی دانشکده پزشکی منصوب کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی؛ در متن این حکم آمده است انتصاب مدیران جدید گروه های آموزشی دانشکده پزشکی به استناد آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و دستور العمل فرایند پیشنهاد مدیران گروه های آموزشی به دانشگاه و بنا به پیشنهاد رییس دانشکده پزشکی انجام شده است.
متن حکم به شرح زیر است:
 جناب آقای دکتر علی کاظمیان 
استاد محترم گروه آموزشی رادیوآنکولوژی
سلام علیکم 
پیشرفت و ارتقای جایگاه دانشگاه در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در گرو فعالیت هدفمند گروه‌های آموزشی است که با بهره‌مندی از اساتید مجرب و متعهد، خاستگاه پویایی و بالندگی علمی در دانشگاه هستند. در این راستا به استناد آئین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و دستورالعمل «فرآیند پیشنهاد مدیران گروه‌های آموزشی به رئیس دانشگاه» مصوب 1392/9/10 و اصلاحیه دستورالعمل مصوب 1396/11/29 شورای دانشگاه، با توجه به نظرسنجی انجام شده و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده پزشکی، به سمت مدیر گروه آموزشی رادیوآنکولوژی دانشکده پزشکی منصوب می‌ شوید.
انتظار می‌رود در این دوره مدیریت، با برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از کلیه منابع و بهره‌مندی از توان اعضای هیأت علمی محترم و دانشجویان عزیز آن گروه، علاوه بر وظایف مصرح در آئین‌نامه مدیریت دانشگاه‌ها، موارد ذیل مورد پیگیری جدی جنابعالی قرار گیرد:
*برنامه ریزی در مسیر تحقق برنامه 4 ساله دانشگاه
*تلاش جهت حفظ و ارتقای جایگاه برتر دانشگاه در حوزه آموزش و تلاش مضاعف برای ارتقاء کیفیت آموزش با هدف تربیت دانشجویان عالم، محقق و متعهد به اصول حرفه ای
*همکاری جدی با دانشکده در زمینه اجرای برنامه های توسعه ای در حوزه های مختلف آموزشی با تاکید بر ارتقاء کیفیت در تمام سطوح
*همراهی و هماهنگی با سایر گروه های آموزشی دانشگاه در ارتقای آموزش و پژوهش
*فراهم آوردن زمینه های تحقیقات هدفمند و کاربردی در گروه
*برنامه ریزی و بسترسازی مناسب برای حرکت در جهت بین المللی سازی دانشگاه
*جذب اعضای هیات علمی عالم و متعهد به اصول حرفه ای
*برنامه ریزی جهت ارتقای تعهد حرفه ای در تمامی فراگیران و توجه لازم به این بعد مهم در ارزیابی ها
ارائه گزارش عملکرد سالانه همراه با برنامه توسعه ای و اعلام نیاز نیروی انسانی و اجرای وظایف فوق بدون شک باعث رشد گروه خواهد بود و دانشگاه را در مسیر ارتقاء و تعالی یاری خواهد کرد.
 ضروری است ضمن ارسال گزارش یک‌ساله به رئیس محترم دانشکده در مورد پیشرفت امور، زمینه ارائه بازخورد مناسب و کمک به ارتقاء گروه را فراهم آورید.
 توفیق جنابعالی و کلیه اعضاء محترم هیأت علمی و سایر همکاران گروه را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر حسین قناعتی 
رئیس دانشگاه
  • گروه خبری : معاونت آموزش تخصصی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 269665
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی