• تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 23:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی به میزبانی گروه فارماکولوژی برگزار شد

به میزبانی بهترین گروه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دومین گروه آموزشی علوم پزشکی کشور جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، نشست مشترک هیات رئیسه دانشکده پزشکی با مدیر و اساتید گروه فارماکولوژی روز شنبه 26 خرداد 1403 در دفتر گروه برگزار شد. 
در ابتدای جلسه دکتر محمود قاضی خوانساری مدیر گروه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سابقه درخشان گروه به بیان مشکلات و چالش های موجود در گروه اشاره کرد و گفت: مستهلک بودن و فرسودگی بنا، قدیمی بودن امکانات و تجهیزات و اثر گذاری سوء آن بر آموزش فراگیران، کمبود کارشناس متخصص و نیروی خدمات، عدم دسترسی مناسب دانشجویان به اینترنت، وضعیت حیوانخانه، امحای اجساد حیوانات، کمبود تجهیزات و اثر سوء بر برگزاری کلاس های عملی از جمله موضوعات و مشکلات گروه است.
در ادامه دکتر دهپور استاد پیشکسوت گروه با مروری بر قدمت گروه فارماکولوژی گفت: این گروه اولین دپارتمان نوین فارماکولوژی در ایران است
دکتر نیما رضایی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی، گفت: گروه فارماکولوژی دانشکده پزشکی از نظر تعداد مقالات،سایتیشن و اچ ایندکس موفق به کسب رتبه دوم کشوری از بین گروه های آموزشی علوم پزشکی در سطح کشور شده است و باید این جایگاه حفظ شود.
در ادامه دکتر خدیجه ادبی معاون آموزش پزشکی عمومی در خصوص لزوم استفاده از روش های نوین آموزشی و دکتر ایرج کاشانی معاون آموزش تحصیلات تکمیلی بر بکارگیری دانشجویان دوره دکترای تخصصی در پروسه تدریس و دکتر علی حسین ثابت معاون امور هیات علمی در خصوص جذب عضو هیات علمی صحبت کردند.
دکتر فردین عمیدی معاون مالی و اداری دانشکده پزشکی نیز توضیحاتی در خصوص بازسازی سیستم سرمایشی دانشکده از جمله تعبیه تانکر با ظرفیت 20 هزار لیتر آب و... ارائه کرد.
دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی گفت: فارماکولوژی از دروس مهم و پایه پزشکی است و اساتید آن از مشاهیر و مفاخر دانشکده هستند.
وی با اعلام حمایت دانشکده از جذب عضو هیات علمی به صورت قراردادی، ضریب k، موافقت با انتقالی گفت: دانشکده پزشکی به عنوان بهترین و قدیمی ترین دانشکده پزشکی باید به بهترین شکل اداره شود.
 
 
 
  • گروه خبری : فارماکولوژی,حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 268442
کلمات کلیدی
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی