• تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 08:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 284
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در راستای توسعه همکاری های مشترک

تفاهم نامه همکاری دانشکده های پزشکی و علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران امضا شد

در راستای استفاده از توانایی های دانشکده های پزشکی و علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه های آموزشی، پژوهشی و درمانی در نشستی که با حضور روسا و معاونان دو دانشکده برگزار شد، تفاهم نامه همکاری بین این دو مرکز به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، در جلسه ای که بدین منظور، شنبه 13 آبان 1402 در محل دانشکده علوم پیراپزشکی برگزار شد، دکتر محمدرضا صالحی سرپرست دانشکده پزشکی با اشاره به ثمرات مبارک همگرایی در تحقق اهداف سازمانی گفت: انعقاد این تفاهم نامه بهانه ای برای همکاری های بیشتر و ارتباط علمی گسترده تر میان دو مرکز است که انتظار می رود نتایج امیدبخشی در پی داشته باشد.
دکتر ایرج راگردی کاشانی معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد نتیجه این همکاری های مشترک علمی، ضمن تحقق اهداف دانشگاه، در بلند مدت متضمن ارتقا علمی و به تبع آن افزایش کیفیت خدمات درمانی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه باشد.
سپس دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و آغاز فصل جدید همکاری های مشترک علمی با دانشکده پزشکی گفت: با توجه به وجود رشته‌های تحصیلی مرتبط و گروه های آموزشی متناظر در دو دانشکده، ظرفیت قابل توجهی برای همکاری وجود دارد که لازم است با برنامه ریزی دقیق، در زمینه های مختلف مانند برگزاری رویدادهای علمی، انجام پژوهش ها و استفاده از امکانات و تجهیزات عملیاتی شود.
دکتر مرجان قاضی سعیدی معاون آموزشی، دکتر بهرام نیک منش معاون پژوهشی و دکتر قاسم رجبی معاون اداری و مالی دانشکده علوم پیراپزشکی از دیگر حاضران در این نشست بودند که به بیان دیدگاه های خود در خصوص موضوعات مرتبط پرداختند.
در پایان نشست تفاهم نامه همکاری دوجانبه به امضای دکتر محمدرضا صالحی و دکتر شعبان علیزاده روسای دو دانشکده پزشکی و علوم پیراپزشکی رسید.

  • گروه خبری : معاونت آموزش تحصیلات تکمیلی,حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 250522
جواد استکی
تهیه کننده

جواد استکی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *