• تاریخ انتشار : 1402/12/14 - 11:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای فصلی زمستان معاونین بین‌الملل دانشکده پزشکی

جلسه شورای فصلی زمستان ۱۴۰۲ با حضور معاونین محترم بین‌الملل گروه‌های آموزشی و بیمارستان‌های تابعه به میزبانی بیمارستان شریعتی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی جلسه شورای فصلی زمستان ۱۴۰۲ با حضور معاونین محترم بین‌الملل گروه‌های آموزشی و بیمارستان‌های تابعه به میزبانی بیمارستان شریعتی  12 اسفند 1402  برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر یغمایی معاون بین‌الملل بیمارستان شریعتی، به معرفی برنامه‌های بین‌الملل این بیمارستان و حجم گسترده مشارکت فراگیران بین‌الملل آن و توانایی بالای واحدهای تابعه پرداخته و تاکید کردند نسبت به شرایط موجود می‌توان گام‌های موثرتری با مشارکت سایر بیمارستان‌ها برداشت.

در ادامه دکتر محمد رضا کرامتی معاون بین‌الملل دانشکده پزشکی از فعالیت‌های معاونین بین‌الملل گروه‌ها و بیمارستان‌های تابعه قدردانی کرده و ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جلسات فصلی معاونین، به ارائه راه‌حل‌هایی برای هدفمندسازی و سازماندهی تعاملات بین‌المللی در قالب میزهای همکاری علمی پرداخته و تاکید به شناسایی اساتید علاقه‌مند داشت.

سپس با همفکری معاونین محترم حاضر در جلسه راهکارهای توسعه برنامه‌های بین‌المللی، تدوین و جمع‌آوری فعالیت‌های تخصصی بین‌الملل در یک سایت منسجم، بین‌المللی سازی دانشکده در بستر کنگره‌های بین‌المللی و افزایش طرح‌های پژوهشی بین گروهی بحث و تبادل‌نظر شد.

 دکتر دقیقی معاون پژوهشی پردیس بین‌الملل ضمن اشاره به گرنت‌های پژوهشی بین‌المللی به ارائه راهکارهایی مانند امکان جذب بیماران بین‌الملل و راه‌اندازی بخش IPD، راه‌اندازی واحد ترجمه و تألیف مقالات پژوهشی با مشارکت منسجم بیمارستان‌ها جهت سرعت بخشیدن به فعالیت‌های بین‌المللی پرداخت.

در پایان با توجه به استقبال سایر بیمارستان‌ها از برگزاری جلسات فصلی مشابه؛ نشست آینده برنامه‌ریزی و همفکری شد.

  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 261000
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی