• تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 15:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با بررسی جزییات اعطای بورس تحصیلی وزارت بهداشت به دانشجویان داخل کشور جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی برگزار شد

دکتر صالحی رئیس دانشکده پزشکی با استقبال از اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان داخل کشور گفت: هدف از بورسیه تأمین نیازهای آموزشی، درمانی و بهداشتی و تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دانشکده پزشکی، جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی روز شنبه 19 خرداد در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه و پیش از دستور دکتر فردین عمیدی گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای بهبود سیستم سرمایشی، رفع مشکل کاهش فشار آب، تهیه مخزن با گنجایش 20 هزار لیتر آب و... ارائه داد و گفت: مشکل فشار آب با راه اندازی این مخزن و تهیه پمپ آب حل شد.
 در ادامه دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، نیازسنجی در خصوص رشته‌ها و تعداد افراد واجد شرایط استفاده از آیین نامه اعطای تسهیلات بورس تحصیلی به دانشجویان داخل کشور را مطرح کرد و گفت: هدف از این بورسیه این است که پذیرفته شدگان پزشکی عمومی و رشته های تخصصی از طریق آزمون سراسری بتوانند از بورس تحصیلی داخل کشور به منظور تأمین نیازهای آموزشی، درمانی و بهداشتی و تخصصی دانشگاه‌ها علوم پزشکی استفاده کنند.
وی با تاکید بر این که دانشجویان برای استفاده از بورسیه نباید هیچ سهمیه ای داشته باشند، افزود: پذیرفته شدگان بورس مکلف هستند بلافاصله پس از فراغت از تحصیل به میزان دو برابر مدت بورس در محل اعلامی دانشگاه محل تعهد خدمت کنند.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 267855
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی