• تاریخ انتشار : 1402/07/27 - 15:33
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 350
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به میزبانی گروه یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

اولین ژورنال کلاب مشترک گروه های یادگیری الکترونیکی کشور و انجمن یادا چهارشنبه 3 آبان برگزار می شود

اولین ژورنال کلاب در قالب برنامه های علمی مشترک گروه های یادگیری الکترونیکی کشور و انجمن یادا چهارشنبه 3 آبان ۱۴۰۲ به میزبانی گروه یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی اولین ژورنال کلاب در قالب برنامه های علمی مشترک گروه های یادگیری الکترونیکی کشور و انجمن یادگیری الکترونیکی ایران «یادا»؛ چهارشنبه 3 ابان 1402 از ساعت 12با موضوع مقاله ای با عنوان Caution with competitive gamification in medical education: unexpected results of a randomised cross-over study برگزار می شود. در این برنامه دکتر علی ریحانیان پزشک و دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی در پزشکی در حضور دکتر ریتا مجتهدزاده عضو هیئت علمی و مدیر گروه یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ارائه مقاله خواهد پرداخت. علاقمندان برای شرکت در این برنامه مجازی می توانند از طریق این لینک و انتخاب گزینه مهمان، با وارد کردن نام و نام خانوادگی کامل خود در این برنامه شرکت کنند. همچنین مقاله موضوع این نشست از طریق این لینک قابل دریافت است. شرکت در این برنامه برای عموم علاقمندان به این رشته آزاد است. همچین پوستر برنامه از انتهای همین صفحه قابل دریافت است.

گفتنی است گروه یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ با برخورداری از قدمت و سابقه، اعضای هیئت علمی بنام و دانش آموختگان پر شمار در این زمینه، قطب کشوری یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی به شمار می رود.

 

 

  • گروه خبری : یادگیری الکترونیکی,معاونت آموزش تحصیلات تکمیلی,ژورنال کلاب
  • کد خبر : 248727
عالیه عطایی
تهیه کننده

عالیه عطایی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *