• تاریخ انتشار : 1403/03/08 - 13:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه شورای مدیران گروه های بالینی دانشکده پزشکی در سال 1403برگزار شد

با بررسی فرایند بیستمین فراخوان جذب، اولین جلسه شورای مدیران گروه های بالینی دانشکده پزشکی در سال 1403 برگزار شد.

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، این جلسه با حضور دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، معاونین دانشکده پزشکی و مدیران گروه های بالینی صبح روز سه شنبه 8 خرداد در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر صالحی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه سیدالشهدای خدمت آیت ا... سید ابراهیم رئیسی گفت: به برکت وجود رهبری معظم انقلاب،  با قدرت به راهمان ادامه خواهیم داد.
وی افزود: با تلاش های صورت گرفته در دانشگاه، ظرفیت پذیرش جذب افزایش پیدا کرد و با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش فراگیر باید به فکر افزایش پذیرش اعضای هیات علمی باشیم
در ادامه دکتر عزیز رسولی سرپرست دبیرخانه هیات جذب توضیحاتی در خصوص نحوه جذب و پذیرش اعضای هیات علمی ارائه داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته موفق به افزایش ظرفیت جذب شدیم.
وی افزود: در این دوره بیش از 600 نفر ثبت نام کردند که قریب به 150 نفر بعد از پایش اطلاعات و مدارک ثبت نامی بر اساس استانداردها حذف شدند و برای باقی افراد مصاحبه علمی و عمومی در کارگروه های تعیین شده انجام خواهد شد.
در ادامه با توجه به رویکرد آموزشی بیمارستان های یاس، بهارلو و ضیائیان و حضور فراگیر دوره عمومی در تامین هیات علمی مورد نیاز و مشکلات اعضای هیات علمی موجود در  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
برگزاری آزمون ارتقاء، ضرورت بازنگری برنامه آموزشی و تکمیل اطلاعات لاگ بوک موضوعاتی بود که توسط دکتر حجت شیخ مطهر واحدی معاون آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی مطرح شد.
دکتر واحدی همچنین از اجرای برنامه غربالگری ویژه دستیاران خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه این طرح در حال اجراست.

 

  • گروه خبری : معاونت امور هیئت علمی,حوزه ریاست
  • کد خبر : 267184
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی