• تاریخ انتشار : 1402/12/26 - 13:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 230
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اخرین جلسه هیات ریئسه دانشکده پزشکی در سال 1402 برگزار شد

با ارائه گزارش عملکرد و مهمترین برنامه های معاونین در سال جدید، آخرین جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، آخرین جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی روز شنبه 26 اسفند در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکترمحمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با نوروز، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: دربخش مالی مشکلات جدی وجود داشت و سعی کردیم تا حدودی مشکلات را حل کنیم.
وی افزود: دانشکده پزشکی سه چها م دانشگاه است و وابستگی زیادی به دانشگاه دارد، و با توجه به حجم خدمات ارائه شده از باب تعداد فراگیر، اعضای هیات علمی باید جایگاه دانشکده پزشکی متفاوت دیده شود.
دکتر صالحی با اشاره به کسب موفقیت دانشگاه در حوزه بین المللی سازی گفت: با توجه به نقش بین المللی سازی به عنوان یکی از شاخص های دانشگاه سرآمد و برتر خوشبختانه دانشگاه در این حوزه به عنوان سرآمد کشور انتخاب و معرفی شد.
وی با تاکید بر اهمیت علوم پایه در دانش پزشکی اظهار داشت: برای رفع مشکلات و چالش های موجود در ایبن حوزه جلساتی با ریاست دانشگاه برگزار شد و امیدواریم با همدلی و انسجام و پشتکار شاهد ارتقاء و پیشرفت بویژه در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات باشیم.
وی خاطر نشان کرد: جایی که امروز هستیم بسیار مهم و کلیدی است و فراگیران و دانشجویانی که اینجا حضور دارند نقطه ای از مجموعه بهداشت و درمان هستند و بسیار تاثیرگذارند.
در ادامه هر یک از معاونین گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در سال اخیر ارائه کردند.
دکتر علی حسین ثابت معاون امور هیات علمی، فراخوان جذب اعضای هیات علمی و الکترونیکی کردن ارزشیابی اساتید توسط اساتید و همکاران و فراگیران را از مهمترین برنامه های انجام شده عنوان کرد و گفت: این برنامه ها به قوت بیشتر در سال جدید تداوم خواهد داشت.
وی افزود: نقشه جامع هیات علمی در حال طراحی است و ۶ ماهه دوم سال جدید نهایی خواهد شد.
دکتر واحدی انجام ارزشیابی رشته های تخصصی و فوق تخصصی را از مهمترین برنامه های اجرا شده معاونت عنوان کرد و گفت: ارزیابی جامع فراگیران و استفاده از لاگ بوک الکترونیک در سال جدید به صورت جدی پیگیری می شود.
در آمد زایی برای دانشکده و بازسازی ساختمان های فرسوده دو اقدام مهم معاونت مالی و اداری بود که مهندس عروجی مدیر امور اداری آن را مطرح کرد و از بازسازی ساختمان بیوشیمی و تالار ابن سینا برای سال آینده خبر داد.
دکتر نیما رضایی پایش فعالیت پژوهشی گروه ها و تقویت فعالیت پژوهشی دانشجویان پزشکی عمومی را از مهمترین برنامه های سال آتی معاونت عنوان کرد.
دکتر پورحسن تقویت شورای فرهنگی و افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه های فرهنگی را از مهمترین برنامه های سال جدید اعلام کرد.
دکتر ایرج کاشانی معاون تحصیلات تکمیلی گفت: انجام ارزشیابی در حوزه علوم پایه در سه حیطه کیفیت ازمون، جو آموزشی و کیفیت یادگیری از مهمترین برنامه های معاونت خواهد بود.
دکتر سمیرا رجایی مدیر دفتر توسعه گفت: پیگیری تغییرات مطرح شده در فرایند اعتبار بخشی در کمیته اعتبار بخشی از سال جدید اجرایی خواهد شد.
دکتر خدیجه ادبی معاون آموزش پزشکی عمومی مدیریت موضوع افزایش ظرفیت پذیرش پزشکی را از برنامه های مهم معاونت عنوان کرد‌.
عکس یادگاری حسن ختام این جلسه بود.

  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 262334
کلمات کلیدی
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی