• تاریخ انتشار : 1402/09/11 - 14:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 261
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آئین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی طی حکمی دکتر نرگس صالح را به عنوان مدیر جدید مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی منصوب و از تلاش های دکتر کمال بصیری مدیر پیشین این مرکز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسمی که به منظور تکریم دکتر کمال بصیری و معارفه دکتر نرگس صالح برگزار شد، ضمن قدردانی از دکتر بصیری و خطاب به ایشان گفت: امیدوارم مانند گذشته ارتباط شما با اسکیل لب برقرار باشد. 
سپس دکتر کمال بصیری مدیر پیشین مرکز مهارت های بالینی با ابراز رضایت از وضعیت فعلی این مرکز گفت: من از اواسط دوره کرونا اسکیل لب را تحویل گرفتم و با همه ی توان خود و همت همکارانم، امروز معتقدم با شرایط بهتری آن را تحویل می دهیم. 
دکتر نرگس صالح مدیر جدید مرکز مهارت های بالینی دانشکده نیز ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از تجربه 16 ساله حضور در دانشکده، مرکز مهارت های بالینی با هدایت وی به روند رو به رشد خود در مسیر پیشرفت با قدرت ادامه دهد.
در پایان ضمن قدردانی از دکتر کمال بصیری، دکتر نرگس صالح ابلاغ مدیریت مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی را از دست رئیس دانشکده دریافت کرد.   
  • گروه خبری : مهارت های بالینی,حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 252635
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی