• تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 11:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در راستای توسعه همکاری های مشترک؛ جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی و دانشکده بهداشت برگزار شد

با حضور دکتر قناعتی جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی با میزبانی از هیات رئیسه دانشکده بهداشت و در راستای توسعه همکاری های مشترک برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، این جلسه روز شنبه 30 تیرماه از ساعت 7:30 و با حضور هیات رئیسه دو دانشکده و با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن شورای دانشکده پزشکی برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر صالحی ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: نوع تربیت ما در پزشکی تشخیصی و درمانی است و در دانشکده بهداشت جامع نگر و پیشگیرانه است.
وی افزود: نوع نگاه و رویکرد دانشکده بهداشت در حوزه تم های طولی میتواند کمک کننده باشد.
در ادامه جلسه دکتر قناعتی گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و با اشاره به شعبه بین الملل دانشگاه در عراق و دانشگاه سبطین گفت: این دانشگاه با نوعی نماد و آبروی ما در حوزه بین المللی شده تا جایی که از بسیاری کشور ها از جمله ارمنستان، تاجیکستان و‌.‌.. پیشنهاد همکاری داشتیم.
وی از پیاده سازی مشابه شبکه بهداشتی و آنچه در کشور داریم در کشور عراق خبر داد و گفت: سلامت همسایگان ما سلامت ما و افزایش سلامت عراق موجب افزایش سلامت منطقه خواهد بود.
وی در ادامه اختصاص اعتبار برای بازسازی ساختمان دانشکده پزشکی، تلاش برای افزایش پرداختی به دستیاران و فراگیران پزشکی، توسعه منتورینگ و حرکت به سمت استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی را تنها بخشی از تلاش های انجام شده در  مدت اخیر عنوان کرد و گفت:همچنین تقویت علوم پایه نیز از دیگر اقدامات انجام شده بود.
وی با توصیه به راه اندازی بیمارستان مجازی در دانشکده پزشکی گفت: مشابه این کار در دانشگاه سبطین انجام شده است.
در ادامه دکتر ندافی رئیس دانشکده بهداشت نیز با استقبال از توسعه همکاری های مشترک میان دو دانشکده گفت: باید زمینه همکاری های مشترک در قالب کارگروه با حضور اعضایی از هر دو دانشکده بررسی شود.
در ادامه اعضای هیات رئیسه هر دو دانشکده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
  • گروه خبری : حوزه ریاست
  • کد خبر : 271634
کلمات کلیدی
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *