• تاریخ انتشار : 1402/11/08 - 14:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پزشکی با بررسی فوریت مالی و رفاهی برگزار شد

دکتر عمیدی معاون مالی و اداری دانشکده پزشکی در تشریح درآمدهای مالی و بهره وری دانشکده، از بازسازی و بازگشت به چرخه 36 میکروسکوپ مورد استفاده در آموزش علوم پایه خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی،جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی صبح روز شنبه 7 بهمن در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی با اشاره به اهمیت مسائل رفاهی کارکنان گفت: بهترین فرزندان ایران به این دانشکده می آیند، حال پرسنل و کارکنان باید خوب باشد تا بهترین برخورد با ارباب رجوع را داشته باشند.
وی تصریح کرد: افزایش سطح رفاهی کارکنان از جمله اولویت های ما در دانشکده است.
در ادامه این جلسه دکتر فردین عمیدی معاون مالی و اداری دانشکده توضحیاتی در خصوص وضعیت مالی دانشکده ارائه داد و گفت:  برای افزایش درآمد دانشکده خارج از بودجه ای که دانشگاه در اختیار ما قرار می دهد، تلاش میکنیم و بدنبال راهکارهای درآمدزایی برای ارتقاء سطح آموزشی دانشجویان و رفاهی اساتید و کارکنان هستیم.
وی از راه اندازی رستوران در دانشکده پزشکی خبر داد و گفت: تا قبل از پایان سال این مجموعه رفاهی جهت استفاده همکاران راه اندازی خواهد شد.
دکتر عمیدی با اشاره به تجهیز باشگاه ورزشی در دانشکده گفت: تنها دانشکده در سطح دانشگاه هستیم که دارای باشگاه ورزشی است.
معاون مالی و اداری دانشکده پزشکی از بازسازی و بازگشت به چرخه 36 میکروسکوپ مورد استفاده در آموزش علوم پایه خبر داد و گفت: عملا میکروسکوپ ها خارج از رده و غیر قابل استفاده بودند که با شناسایی و بهره گیری از کارشناسان مجرب موفق شدیم 36 میکروسکوپ را با بازسازی مجدد به چرخه استفاده بازگردانیم.
وی در ادامه توضیحاتی در خصوص نحوه تخصیص اضافه کار و کارانه  ارائه کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : معاونت مالی اداری,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 257861
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی