• تاریخ انتشار : 1403/04/02 - 07:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای فصلی معاونین بین‌الملل دانشکده پزشکی به میزبانی مرکز طبی کودکان

اولین جلسه شورای فصلی معاونین بین‌الملل دانشکده پزشکی در سال 1403 روز دوشنبه 29 خرداد به میزبانی مرکز طبی کودکان برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی؛ جلسه شورای فصلی بهار 1403 با حضور معاونین محترم بین‌الملل گروه‌های آموزشی و بیمارستان‌های تابعه و هم‌چنین با حضور مدیر محترم روابط بین‌الملل و مدیر محترم توسعه امور بین‌الملل برگزار شد. این جلسه روز دوشنبه 29 خرداد به میزبانی بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد.                                                                                                                  
در ابتدای این جلسه دکتر رضا شروین بدو رئیس محترم مرکز طبی کودکان و دکتر علی اکبر زینالو مدیر گروه کودکان ضمن خوشامدگویی به مدعوین جلسه به معرفی برنامه‌های بین‌الملل مرکز طبی پرداختند و گفتند این مرکز با حمایت‌های معاونت بین‌الملل دانشگاه شرایط مناسبی برای افزایش ارتباطات علمی و پروژهشی در زمینه بین‌الملل دارد.                                                                                                                 
در ادامه دکتر زرگران مدیر توسعه امور بین‌الملل با ارائه آمار دانشجویان بین‌الملل دانشکده پزشکی، درمورد روند جذب این فراگیران و در پرسش و پاسخ 0ن بین‌الملل گروه‌ها در مورد هزینه ثبت‌نام و ظرفیت‌های پذیرش دانشجویان توضیح داد.                             
همچنین دکتر قریب معاون بین‌الملل بیمارستان مرکز طبی با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز به فعالیت‌های شاخص این مرکز انجام جراحی‎های پیشرفته قلب کودکان، پیوند استم سل و داشتن بخش پیشرفته در نوروسرجری اشاره کرد، در انتهای جلسه نیز دکتر نکوفر مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه درمورد تاثیر دانشکده پزشکی و گروه‌های بالینی و علوم پایه این دانشکده در رتبه دانشگاه در نظام‌های معتبر بین‌المللی رتبه‌بندی توضیحات
  • گروه خبری : معاونت بین الملل
  • کد خبر : 269345
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی