• تاریخ انتشار : 1402/11/11 - 15:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آئین اختتامیه مدرسه زمستانه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

با اعطای گواهی حضور به دانشجویان خارجی شرکت کننده، آئین اختتامیه مدرسه زمستانه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

 به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، مراسم اختتامیه مدرسه تابستانه دانشکده پزشکی، با حضور دکترمحمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر محمدحسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه، اعضای هیئت علمی همکار در این طرح و دانشجویان خارجی شرکت کننده، ظهر روز چهارشنبه 11 بهمن در سالن حیکم ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
 8 دانشجو از کشورهای روسیه، پرو و کلمبیا به مدت یک هفته از 7 تا 11 بهمن 1402 در قالب مدرسه زمستانی در دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی‌شده دانشکده پزشکی و داروسازی شرکت کردند، بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، سینا، امیراعلم، مرکز قلب و رازی، در برگزاری آموزش‌های بالینی این مدرسه زمستانی همکاری کردند.
ایران‌شناسی و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی تاریخی شهر تهران از بخش های جانبی این برنامه بود.
این مراسم با خیر مقدم توسط دکتر آیتی، معرفی برنامه مدرسه زمستانی توسط دکتر زرگران و توضیحاتی از سوی دکتر آغاز شد و ادامه یافت و همچنین دو نفر به نمایندگان از شرکت کنندگان در این دوره ضمن رضایتمندی از شرکت در دوره و سطح بالای علمی دانشگاه گزارش کوتاهی از سفر خود به ایران ارائه کردند.
 در ادامه از اساتید و اعضای هیئت علمی که در برگزاری مدرسه زمستانه همکاری داشتند و کارشناسان همکار در اجرای این طرح با اهدای لوح تقدیر ، قدردانی شد. همچنین گواهی شرکت در این دوره از مدرسه زمستانه دانشکده پزشکی از سوی دکتر کرامتی به دانشجویان خارجی شرکت کننده در دوره اعطا شد. همچنین از هیات اندونزیایی نیز در مراسم تقدیر به عمل آمد.
توضیح اینکه برگزاری مدارس زمستانی، یکی از موثرترین راه‌های معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه است که دانشجویان پس از حضور در این دوره‌های کوتاه‌مدت و شناخت دانشگاه و ایران، در مقاطع تحصیلی بالاتر و یا مقاطع تخصصی، کشورمان را به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی و هدف آموزشی برمی‌گزینند و یا برای شروع دوره‌های آموزشی دوستان و دیگر هم‌وطنان خود در رشته‌های پایه و کارشناسی، دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عنوانی دانشگاهی صاحب جایگاه و رتبه در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی و جهانی معرفی می‌کنند.
  • گروه خبری : معاونت بین الملل,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 258260
نیرومند رومیانی
تهیه کننده

نیرومند رومیانی