Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 08:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 191
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

قابل توجه اعضای هئیت علمی و دانشجویان؛

کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده پزشکی آماده برگزاری رویدادهای علمی است

دکتر علی نجفی رئیس کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آمادگی کتابخانه دانشکده برای میزبانی رویدادهای علمی دانشجویان و اساتید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، دکتر نجفی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر فضا و امکانات مناسبی در اتاق‌های مطالعه گروهی برای برگزاری رویدادهای علمی مانند ژورنال کلاب و سخنرانی بصورت حضوری و مجازی فراهم شده است و این امکان مهیاست تا با هماهنگی قبلی پذیرای جلسات و رویدادهای علمی باشیم. وی افزود: در هفته های اخیر ژورنال کلاب هفتگی آزمایشگاه راهبری تصویری جراحی گروه فیزیک و مهندسی پزشکی دانشکده پزشکی با موضوع «جبران حرکت تنفسی در فرایند آسپیراسیون سوزنی قفسه سینه با استفاده از انطباق سه بعدی موقعیت بیمار و تصاویر CT پیش از عمل مبتنی بر روش های یادگیری عمیق» با ارائه مهندس نیوشا قادسی در کتابخانه برگزار شده است. 

اساتید و دانشجویان علاقمند می توانند جهت رزرو و استفاده‌ از فضاها و امکانات کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشکده پزشکی، بخش خدمات کتابخانه اقدام یا برای اطلاعات و هماهنگی‌های بیشتر با شماره ۶۴۰۵۳۲۶۷ تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : فیزیک و مهندسی پزشکی,کتابخانه,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 251607
جواد استکی
Author

جواد استکی

تصاویر

Theme settings