متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/29 - 07:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه های آموزشی فصل پاییز کتابخانه دانشکده پزشکی با برگزاری کارگاه Web of Science کلید خورد

30 مهرماه و با تدریس دکتر رشا اطلسی اولین کارگاه آموزشی فصل پاییز کتابخانه دانشکده پزشکی با عنوان Web of Science برگزار می شود.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، این کارگاه فردا دوشنبه 30 مهرماه از ساعت 10 تا 12 با تدریس دکتر رشا اطلسی استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز خواهد شد. 
بررسی روش‌ها و مهارت‌های جستجو اطلاعات و مباحث علم‌سنجی در پایگاه Web of Science از جمله مباحث این کارگاه است،پس از آن، بخش‌های مختلف و امکانات جستجو در این پایگاه و نحوه کاربرد آنها  بررسی می شود. در ادامه با ذکر یک مثال مراحل مختلف طراحی استراتژی جستجو، استفاده از عملگرها و فیلترهای مختلف و نحوه جستجو، بازیابی و ذخیره اطلاعات پرداخته می شود.
تمامی دانشجویان حوزه های مختلف علمی از جمله علوم پزشکی، اساتید و کارکنان و کاربران بخش‌های علمی‌‌پژوهشی خصوصا بخش علم‌سنجی می‌توانند از این کارگاه استفاده نمایند.
 آشنایی با قابلیتهای جستجو  و مفاهیم علم سنجی در پایگاه وب آو ساینس، آشنایی با روش ها و مهارتهای جستجو در وب آو ساینس، نحوه طراحی استراتژی جستجو در پایگاه وب آو ساینس، نحوه بازیابی، اعمال فیلتر و ذخیره نتایج در پایگاه  وب آو ساینس، تمرین عملی از جمله سرفصل های این کارگاه است.
  • گروه خبری : کتابخانه,کارگاه آموزشی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281675
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه