• تاریخ انتشار : 1403/03/05 - 15:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به میزبانی بیمارستان روزبه؛

نخستین جلسه شورای فصلی معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی برگزار شد

نخستین جلسه شورای فصلی سال 1403 دانشکده پزشکی با حضور دکتر نیما رضایی معاون پژوهش دانشکده، کارشناسان این معاونت، معاونان پژوهشی گروه‌های آموزشی دانشکده و اعضای هیأت علمی گروه روان‌پزشکی در بیمارستان روزبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر نیما رضایی معاون پژوهش دانشکده، کارشناسان این معاونت، معاونان پژوهشی گروه‌های آموزشی دانشکده و اعضای هیأت علمی گروه روان‌پزشکی در بیمارستان روزبه برگزار گردید. در این جلسه، ضرورت تمرکز فعالیت‌های پژوهشی بر حل مشکلات سلامت در کشور به ویژه در حوزه سلامت روان از سوی دکتر رضایی مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه، دکتر مهدی تهرانی دوست مدیر گروه روان‌پزشکی و رئیس مرکز تحقیقات علوم شناختی و رفتاری، دکتر مریم نوروزیان رئیس مرکز تحقیقات نورولوژی شناخت، دمانس و نوروسایکیاتری و دکتر علی خالقی عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات روان‌پزشکی و روان‌شناسی بالینی و جانشین سردبیر مجله روان‌پزشکی ایران گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی گروه و مراکز تحقیقات یادشده ارائه دادند.
هم‌چنین، از سوی مسئولان آموزشی گروه روان‌پزشکی نکاتی در ارتباط با پایان‌نامه‌های دستیاران مطرح گردید که پاسخ‌ها و توضیحاتی را از سوی مسئولان معاونت پژوهش دانشکده در پی داشت. بخشی از این جلسه نیز به کارگاه آشنایی با محصولات فراآکادمیک و ترجمان دانش اختصاص یافت که با مدیریت دکتر زهرا زمانی برگزار گردید.
در پایان، اعضای شورا به بحث و تبادل نظر در زمینه راه‌های توسعه و ارتقای فعالیت‌های پژوهشی پرداختند و به ویژه ضرورت توجه بیشتر به کاربردی شدن پژوهش‌ها و استفاده عملی از نتایج آن‌ها را مورد تاکید قرار دادند.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 266850
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی