متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/08/05 - 14:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 97
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

طی مراسمی با حضور رئیس دانشکده پزشکی از کارکنان حفاظت فیزیکی دانشکده تقدیر شد

دکتر صالحی رئیس دانشکده پزشکی در مراسم تقدیر از کارکنان حفاظت فیزیکی گفت: تامین امنیت آزمون ها بزرگ در دانشکده مرهون تلاش این عزیزان است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی؛ طی مراسمی که با حضور دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، مهندس نعلبران مدیر حراست دانشگاه، معاون حفاظت فیزیکی حراست دانشگاه، مسئول حراست دانشکده پزشکی و جمعی از کارکنان برگزیده حفاظت فیزیکی روز شنبه 5 آبان در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
 در این مراسم دکتر صالحی ضمن قدردانی از عملکرد نیروهای حفاظت فیزیکی گفت: تامین امنیت آزمون ها بزرگ در دانشکده مرهون تلاش این عزیزان است.
در ادامه مهندس نعلبران نیز از با تشکر از عملکرد کارکنان حفاظت فیزیکی گفت: در بیمارستان امام خمینی روزانه 12 هزار نفر مراجعه کننده داریم اما درصد کمی دانشجو هستند اما وضعیت و نوع رویکرد در دانشکده به لحاظ جو آکادمیک و مخاطبان که دانشجو هستند متفاوت است که خوشبختانه پرسنل ما بهترین عملکرد را دارند.
در پایان نیز از تعدادی از کارکنان حفاظت فیزیکی سیدحسام پراوردژ، علیرضا قربان‌ناهید ، رسول کاردار، سیدجواد حسینی و علیرضا مخلص‌آبادی فراهانی  با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
 
 
  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 282321
کلمات کلیدی
مینا محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه