• تاریخ انتشار : 1402/11/07 - 14:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 304
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هیئتی از اساتید موسسه محمدیه اندونزی مهمان هیات رئیسه دانشکده پزشکی

جمعی از اساتید موسسه محمدیه اندونزی از دانشکده پزشکی، بیمارستان‎ها و مراکز آموزشی تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند

در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشکده و اساتید و مقامات دانشگاهی موسسه محمدیه اندونزی بر گسترش همکاری های مشترک از جمله تبادل استاد و دانشجو تاکید شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی،جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی صبح امروز شنبه 7 بهمن در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
در این جلسه هیاتی از اساتید و مقامات دانشگاهی موسسه محمدیه اندونزی ( Muhammadiyah) ، مهمان اعضای هیات رئیسه دانشکده پزشکی بودند، که پس از معارفه و خوشامدگویی توسط دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، طرفین در خصوص ظرفیت های علمی، آموزشی و بین المللی، پذیرش فراگیر و... صحبت کردند و دکتر محمدرضا کرامتی معاون بین الملل دانشکده پزشکی توضیحاتی در خصوص فعالیت های معاونت بین الملل ارائه کردند و سایر اعضا نیز توضیحاتی در رابطه با فعالیت های معاونت خود بیان کردند.
تاکید بر تبادل استاد و دانشجو،آشنایی و گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاهی، برگزاری دوره های کوتاه مدت مانند مدرسه تابستانی، برگزاری وبینارهای مشترک، آموزش فراگیران بین‌الملل در سطوح مختلف آموزشی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود، همچنین یکی از دانشجویان اندونزیایی گروه سلامت الکترونیک نیز در این دیدار حضور داشت.
در ادامه این تیم اندونزیایی بازدید کوتاهی از دانشکده پزشکی انجام دادند.
این هیئت اساتید کشور اندونزی در ادامه اقامت خود در تهران بازدید یک هفته‎ای از بیمارستان شریعتی، پژوهشکده غدد و گوارش و کبد، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، بیمارستان حضرت مهدی (عج)، مرکز تحقیقات فناوری های نوین، انستیتیو کانسر، کارخانه داروسازی و گروه‌های آموزش پزشکی، سلامت الکترونیک و پزشکی هسته‌ای بازدید خواهند داشت.

 

  • گروه خبری : معاونت بین الملل,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 257720
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی