متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 09:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مشترک کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده پزشکی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی

در راستای تعامل مثبت میان دانشجویان و مدیریت کتابخانه، جلسه مشترک کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده پزشکی با دانشجویان جدیدالورود تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی،  این جلسه روز سه‌شنبه 17 مهر 1403 ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس کتابخانه همکاری معاونت محترم آموزش تحصیلات تکمیلی و مدیران گروه‌های آموزشی علوم پایه پزشکی برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر نجفی، رئیس کتابخانه، به معرفی کتابخانه و خدمات متنوع آن پرداخت و با اشاره به قدمت و اهمیت دانشکده پزشکی در نظام آموزش عالی کشور، حضور در این دانشکده را افتخار بزرگی دانست و از دانشجویان خواست تا از فرصت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه استفاده کنند.
وی ادامه داد: ساعت کاری طولانی سالن‌های مطالعه (از ساعت ۷ تا ۲۲) با ظرفیت ۵۰۰ نفر، تعداد ۷ اتاق مطالعه گروهی با امکان رزرو آنلاین و حضوری، سالن مطالعه اختصاصی خانم‌ها با ظرفیت ۸۰ نفر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نقد و بررسی فیلم بخشی از خدمات کتابخانه دانشکده پزشکی است.
وی افزود: در سال گذشته 68 جلسه کارگاه آموزشی در این کتابخانه برگزار شد که بیش از هر کتابخانه دیگری در همه دانشکده‌های پزشکی کشور بود.
دکتر نجفی همچنین از دانشجویان خواست با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود، در ارتقای خدمات کتابخانه مشارکت داشته باشند.
دانشجویان حاضر در جلسه نیز به معرفی خود و رشته تحصیلی‌شان پرداختند، محدودیت دسترسی به اینترنت وای‌فای و کمبود پریز برق و... از جمله مسائلی بود که توسط دانشجویان مطرح شد که با همکاری واحد تأسیسات، تعداد قابل توجهی از میزهای مطالعه به پریز برق مجهز شدند.
در پایان، دکتر نجفی از دانشجویان خواست تا در تهیه لیست کتب مورد نیاز و پیشنهاد دوره‌های آموزشی و معرفی اساتید و مدرسان توانمند همکاری لازم را با کتابخانه داشته باشند.
این جلسه نشان‌دهنده تعامل مثبت میان دانشجویان و مدیریت کتابخانه بود.
 
  
  • گروه خبری : معاونت آموزش تحصیلات تکمیلی,کتابخانه,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281213
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه