• تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 11:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 165
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید هیاتی از اساتید و مسئولان مجموعه دانشگاهی محمدیه کشور اندونزی از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و بیمارستان شریعتی

هیئتی از اساتید دانشگاهی کشور اندونزی از گروه‌های بالینی دانشکده پزشکی در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شریعتی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، شنبه ۷ بهمن ماه جاری تیم اساتید این دانشگاه  پس از دیدار با هیئت رئیسه دانشکده پزشکی از بیمارستان شریعتی و بخش‌های منتخب از این بیمارستان بازدید داشته‌اند.
همچنین این تیم امروز به میزبانی گروه پزشکی هسته‌ای در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از بخش‌های بالینی مربوطه بازدید کردند.
در نشستی که امروز صبح با حضور اساتید بزرگوار جناب آقای دکتر فرزانه فر ( مدیر گروه پزشکی هسته‌ای) و آقای دکتر عباسی ( عضو هیئت علمی گروه پزشکی هسته‌ای) برگزار شد، به تفصیل به معرفی بخش پزشکی هسته ای مجتمع و امکانات و تجهیزات به روز و پیشرفته این گروه در دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخته شد و سپس از تجهیزات نوین این مرکز و بخش های تصویر برداری آن بازید به عمل آمد.
در ادامه برنامه بازدید اساتید کشور اندونزی از گروه های آموزشی دانشکده پزشکی در هفته پیش رو،  گروه‌های آموزش پزشکی، قلب و عروق، سلامت الکترونیک و بیماری‌های پوست میزبان این اساتید خواهند بود.

  • گروه خبری : پزشکی هسته ای,معاونت بین الملل,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 258046
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی