Enter your desired term to search

  • تاریخ انتشار : 1402/03/12 - 14:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در پاسخ به تقاضای موجود اعضای علاقمند کتابخانه به مطالعات غیر پزشکی

برنامه ریزی کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده پزشکی در زمینه افزایش تعداد و تنوع عناوین کتاب های فرهنگی

واحد جذب کمک های خارجی کتابخانه دانشکده پزشکی در سال گذشته در دو نوبت با جلب مشارکت کتابخانه ملی بالغ بر 400 عنوان کتاب بصورت رایگان به مجموعه کتاب های فرهنگی کتابخانه دانشکده افزوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نقل از واحد کتابخانه این مرکز، در سالهای اخیر کتابخانه و مرکز یادگیری دانشکده پزشکی به منظور تقویت منابع غیر پزشکی خود و تامین کتب مورد نیاز دانشجویان و مراجعین علاقمند به مطالعات غیر درسی، اقدام به جذب منابع و اعتبارات و بهره گیری از ظرفیت های خارج از دانشکده و دانشگاه در این زمینه نموده است. در یکی از این اقدامات طی هماهنگی با کتابخانه ملی و مرکز ملی اسناد ایران در دو نوبت در سال گذشته بالغ بر 400 عنوان از تازه های نشر ناشران مختلف به صورت رایگان به گنجینه کتاب های کتابخانه افزوده شده است. شهلا قوامی کتابدار بخش امانت و سیما توکلی مدیر داخلی کتابخانه به عنوان رابط کتابخانه دانشکده ماموریت ارتباط با کتابخانه ملی و گزینش عناوین از میان کتاب های موجود را بر عهده دارند.
گفتنی است کتاب های غیر پزشکی کتابخانه دانشکده پزشکی علاقمندان قابل توجهی در میان اعضای این کتابخانه دارند. به طوری که برخی کتاب های ادبی و رمان نیز بر اساس گزارش خروجی امانه کتابخانه جزو کتاب های پرخواننده کتابخانه قرار دارند. برای مثال در طی سال 1401 کتاب «تکه هایی از یک کل منسجم» 25بار، کتاب «آناکارنینا» 18 بار و کتاب «آیین نامه مقابله با بیشعوری» 17 بار توسط اعضای کتابخانه به امانت گرفته شده است.
  • گروه خبری : کتابخانه
  • کد خبر : 235876
کلمات کلیدی
شکوه صدقی
Author

شکوه صدقی

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings