• تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 21:52
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 225
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

چهارمین جلسه رویداد فصلی معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

چهارمین جلسه رویداد فصلی معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی در روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه جاری با  حضور دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی و دکتر نیما رضایی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی،  معاونین  پژوهشی بیمارستانها و گروه های آموزشی و همچنین کارشناسان واحد طرح های تحقیقاتی دانشکده پزشکی برگزار شد.


به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی؛ در ابتدای جلسه دکتر آزاده کیومرثی قائم مقام معاونت پژوهشی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و تشکر از همکاری و همراهی معاونین محترم پژوهشی گروه ها با معاونت پژوهشی دانشکده در طی سال گذشته، گزارشی از جایگاه پژوهشی دانشکده پزشکی در سطح ملی و دانشگاهی ارائه داد و در ادامه به طور جداگانه وضعیت پژوهشی گروه های آموزشی دانشکده، بیمارستان ها و فعالیت های پژوهشی انجام شده در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.
در ادامه جلسه دکتر رضایی با اشاره به تعاملات صورت گرفته با معاونت توسعه و معاونت پژوهشی دانشگاه ضمن اشاره به مشکلات موجود در مسیر پژوهش، به تشریح اقدامات انجام شده در واحد طرح های تحقیقاتی و کمیته اخلاق و دفتر مجلات دانشکده پرداخته و به برنامه های آتی معاونت پژوهشی دانشکده اشاره کرد.
در ادامه دکتر صالحی وضعیت پژوهش در دانشکده پزشکی را مناسب توصیف نموده و از اقدامات انجام شده در معاونت پژوهشی و سایر اعضای محترم هیات علمی و کارشناسان قدردانی کرد.
این جلسه با اظهار نظر سایر اعضای شورای پژوهشی و پرسش و پاسخ میان ایشان و معاون محترم پژوهشی ادامه یافت. در این جلسه معاون پژوهشی با اهدای لوح تقدیر از همکاری اعضای محترم شورای پژوهشی قدردانی کرد.

  • گروه خبری : معاونت پژوهشی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 261867
کلمات کلیدی
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی