• تاریخ انتشار : 1402/04/26 - 13:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 647
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی از یک عمر تلاش صادقانه؛

آئین بازنشستگی همکار دانشکده پزشکی برگزار شد

مراسم بازنشستگی تهمینه صیقلانی همکار بایگانی دانشکده پزشکی در سالن شورای دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی،در این مراسم که پیش از ظهر امروز دوشنبه 26 تیرماه توسط روابط عمومی و با حضور پرشور همکاران واحد های مختلف و اعضای خانواده این همکار گرامی در سالن شورای دانشکده برگزار شد، دکتر خدیجه ادبی معاون آموزش پزشکی عمومی ضمن تبریک بازنشستگی به عنوان آغاز فصل جدیدی از زندگی به خانم صیقلانی گفت: نیروهای متعهد و حرفه ای بزرگترین سرمایه دانشگاه هستند و به مدد حضور و فعالیت های آنها به اهداف خود می رسد.
 دکتر علی نجفی رئیس کتابخانه دانشکده با تشریح سوابق کاری و فعالیت های خانم صیقلانی در کلینیک کارکنان و صندوق قرض الحسنه دانشکده گفت: با روحیه جهادی و مردم داری ایشان توانستیم کلینک و صندوق را اداره کنیم و جز صداقت و فعالیت پر ثمر از ایشان چیزی سراغ نداریم.
ایمان عروجی مدیر امور اداری خیرخواهی و نوع دوستی خانم صیقلانی را از ویژگی های بارز و برجسته ایشان دانست و گفت: امیدوارم تمام کارهای خیر به زندگی خودشان برگردد. وی افزود: دانشکده خانه ایشان است و در دانشکده همیشه به روی خانم صیقلانی باز است.
همچنین نعمتی به نمایندگی از بسیج نیز با تقدیر از زحمات خانم صیقلانی در بسیج گفت: صراحت لهجه و پشتکار ایشان ستودنی است.
در پایان این مراسم و پس از بیان خاطره گویی همکاران، دکتر نجفی رئیس کتابخانه، عروجی به نمایندگی از سوی معاونت مالی و اداری، و نعمتی به نمایندگی از بسیج جامعه پزشکی با اهدای لوح های جداگانه از زحمات خانم صیقلانی تقدیر کردند.دکتر میراولیائی متخصص گوارش و از اساتید کلینیک کارکنان نیز در این نشست به نمایندگی از پزشکان کلینیک از خدمات صادقانه خانم صیقلانی در درمانگاه تقدیر کرد. عکس یادگاری همکاران حسن ختام این مراسم بود.

 

  • گروه خبری : معاونت مالی اداری,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 240166
کلمات کلیدی
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *