Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/02/01 - 13:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 518
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دبیر اجرایی ششمین جشن قدر استاد خبر داد:

با اضافه شدن بخش استاد برگزیده بین الملل و استاد بازنشسته، در این دوره از جشنواره 17 استاد برگزیده معرفی و تقدیر می شوند

جلسه اعضای کمیته داوران ششمین جشنواره قدر استاد برای انتخاب اساتید منتخب و برگزیده، با اعلام آرا و نظرات فراگیران و بررسی ارزیابی سالانه اساتید در ۵ سال گذشته و نظر هیئت داوران، برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، جلسه اعضای کمیته داوران ششمین جشن "قدر استاد" با حضور دکتر صالحی رئیس دانشکده و معاونت های مرتبط و معاونان آموزشی بیمارستان ها به عنوان اعضا حقوقی و  دکتر محمدرضا دهپور، دکتر محمد جلیلی، دکتر رضا شروین بدو، دکتر رویا ستارزاده و دکتر علیرضا کاظمینی به عنوان اعضا حقیقی صبح روز شنبه اول اردیبهشت ماه در سالن شورای دانشکده برگزار شد.

دکتر سعید پورحسن دبیر اجرایی جشنواره قدر استاد گفت: اساتید در حیطه های آموزشی( تحصیلات تکمیلی 2 برگزیده، تخصصی و فوق تخصصی3 برگزیده، آموزش پزشکی عمومی3 برگزیده)، پژوهشی(پایه و بالینی هر کدام دو برگزیده) و بخش ویژه( استادجوان، پیشکسوت (بالای 65 سال) و منتخب هیات داوران هر کدام یک برگزیده) و برای اولین بار در بخش بین الملل یک برگزیده( استاد منتخب فراگیران بین الملل)  و بخش استاد بازنشسته از میان اساتید بازنشسته سال ۱۴۰۲ یک برگزیده انتخاب و معرفی می شوند.

وی با اشاره به روند انتخاب اساتید منتخب و برگزیده گفت: در انتخاب استاد منتخب گروه های آموزشی، جمع بندی ارزشیابی فراگیران طی ۵ سال اخیر پس از جمع آوری پیشنهادهای گروه های آموزشی، به هیأت داوران ارائه می شود. برای گروه های زیر 50 عضو هیات علمی یک نفر استاد، گروه 50 تا 100 عضو هیات علمی 2 استاد و گروه های بیش از 100 نفر 3 عضو هیات علمی به عنوان منتخب توسط هیأت داروان معرفی می شوند.

دکتر  پورحسن افزود: اساتید پیشنهادی در نظرسنجی از مقاطع مختلف توسط فراگیران پس از جمع بندی برای نظر کارشناسی به کمیته های تخصصی در معاونت های آموزشی و پژوهشی ارسال می شوند تا ضمن بررسی نامزدها، اولویت معاونت های مربوطه کسب شود. نتیجه ی بررسی ها جهت انتخاب اساتید برگزیده در هیأت داوران مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. 

وی افزود: در بخش برگزیده پژوهشی دو نفر از اساتید در بخش بالینی و پایه معرفی می شوند که انتخاب بر اساس آرای فراگیران، منتورینگ پژوهشی، سوابق پژوهشی و استنادات مقالات در سامانه علم سنجی و در نهایت نظرسنجی از هیأت داوران صورت می گیرد.

دکتر پورحسن ادامه داد: در ششمین دوره قدر استاد قریب به هزار فراگیر از مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی، پزشکی عمومی و تخصصی و فوق تخصصی جهت انتخاب اساتید برگزیده در نظرسنجی شرکت کردند و اسامی افراد بالاترین رای و اولویت معاونت های مربوطه در هیأت داوران مطرح و در نهایت توسط هیات داوران انتخاب شدند.

لوح تقدیر، مدال جشنواره که منقش به آرم دانشکده پزشکی است قرار است طبق سنت هر ساله به اساتید برگزیده اهدا شود.

  • گروه خبری : معاونت دانشجویی فرهنگی,معاونت امور هیئت علمی,جشنواره ها,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 263639
کلمات کلیدی
مینا محمدی
Author

مینا محمدی

تصاویر

Theme settings