• تاریخ انتشار : 1402/11/09 - 14:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست هم اندیشی معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی با گروه گوش و حلق و بینی

نشست هم اندیشی دکتر واحدی معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی با جمعی از اساتید گروه گوش و حلق و بینی با موضوع حفظ و ارتقاء کیفیت آموزش دستیاری برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، این نشست روز دوشنبه 9 بهمن، با حضور دکتر حجت شیخ مطهر واحدی معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی، دکتر سید امیرحسین جوادی مدیر ارزشیابی معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی، دکتر مسعود متصدی زرندی مدیر گروه گوش و حلق و بینی، دکتر کیوان آقازاده، دکتر امین آمالی از اساتید گروه، سپیده عبدالملک پور مسئول معاونت آموزش معاونت، مهندس مریم پازوکی کارشناس IT و کارشناس مسئول معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی  در دفتر معاونت برگزارشد.
دکتر واحدی در این دیدار با اشاره به جایگاه و اهمیت ویژه آموزش در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی و همت و توجه ویژه اساتید و دانشکده بر حفظ جایگاه وکیفیت آموزش خصوصا در دوره دستیاری گفت: در این راستا جلسات هم اندیشی به صورت مستمر با مدیریت گروه های آموزشی با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت آموزش دستیاری برگزار می شود.
دکتر متصدی زرندی مدیر گروه گوش و حلق و بینی از مراجعه و پذیرش بیش از 26 هزار بیمار در ماه در بیمارستان امیر اعلم خبر داد و گفت: روزانه حدود 500 بیمار در اورژانس بیمارستان پذیرش می شوند که فشار این حجم از کار بیشتر متوجه دستیاران است.
در این نشست موضوعاتی مانند گردش کار آموزشی مقاطع مختلف آموزشی گروه گوش و حلق و بینی، دوره های چرخشی دستیاران،  روند پذیرش و خرید خدمت فراگیران فلوشیپ، پذیرش و جذب اعضای هیات علمی کادر درمان، لاگ بوک الکترونیک گروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : گوش و حلق و بینی,معاونت آموزش تخصصی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 257974
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی