• تاریخ انتشار : 1402/04/18 - 11:33
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 393
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور بیش از 1600 دستیار تخصصی دانشکده پزشکی؛

آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاری ۲۲ تیرماه جاری برگزار می شود

آزمون ارتقاء و گواهینامه دستیاران تخصصی پزشکی صبح پنجشنبه ۲۲ تیر در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران همزمان با دیگر دانشگاه های مجری سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، این آزمون به منظور ارتقاء تحصیلی سنوات دستیاران تخصصی و در بخش آزمون جامع دانشنامه(بورد) برای دستیاران تخصصی سال آخر به منظور دانش آموختگی برگزار خواهد شد.
ارزیابی درون بخشی با ۱۵۰ نمره از سوی گروه های آموزشی که دستیاران در آن مشغول به تحصیل هستند، انجام می شود. آزمون کتبی هم ۱۵۰ نمره دارد که شامل دو آزمون کتبی دوره ای و سالانه است.
 این آزمون روز پنجشنبه 22 تیرماه 1402، در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سالن آزمون بیمارستان مرکز طبی همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره دستیاری و با حضور بیش از 1600 دستیار پزشکی برگزار خواهد شد. کارت به ورود جلسه روز چهارشنبه آزمون روز چهارشنبه از طریق سایت exam.tums.ac.ir بارگذاری و قابل دریافت خواهد بود، همراه داشتن پرینت کارت جهت ورود به جلسه الزامی است.
برابر اعلام معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده با توجه به تعداد بالای داوطلبان آزمون و تقسیم بندی شرکت کنندگان در دو مرکز آزمون دانشکده پزشکی و مرکز طبی کودکان، لازم است داوطلبان به مکان قید شده در کارت شرکت در آزمون توجه داشته باشند.

  • گروه خبری : معاونت آموزش تخصصی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 237880
کلمات کلیدی
مینا محمدی
تهیه کننده

مینا محمدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *