• تاریخ انتشار : 1402/01/14 - 17:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 447
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتخاری دیگر از اساتید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

کسب جایزه Next Generation LGG Award توسط دکتر مینا حاجی فرج تبریزی عضو هیات علمی گروه ژنتیک دانشکده پزشکی

دکتر مینا حاجی فرج تبریزی دانشیار گروه ژنتیک دانشکده پزشکی جایزه Next Generation LGG Award را کسب کرد.

دکتر مینا حاجی فرج تبریزی دانشیار گروه ژنتیک دانشکده پزشکی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی ضمن تشکر صمیمانه از ACMG  جهت اعطای جایزه Next Generation LGG Award گفت: همچنین از تیم آزمایشگاه Genetics and Genomics  در دانشگاه علم و سلامت Oregon به خاطر حمایت از اینجانب کمال تشکر و قدردانی را دارم.
وی افزود: همواره آرزوی تجربه همکاری با مجموعه ای از آزمایشگاه های معتبر با هدف تامین برآورده کردن نیازهای افراد جامعه در زمینه ژنتیک و ژنومیک را داشته ام. عضو هیات علمی دانشکده پزشکی خاطر نشان کرد: در نهایت، سیستم های استانداردسازی شده باید توسعه و ارتقا یابند و نیروی کار باید در جهت تولید اطلاعات قابل اعتماد و قابل استناد و اشتراک گذاری آن در سراسر جهان آموزش ببیند.
وی با اشاره به نقش علم ژنیتک در گستره دانش پزشکی گفت: در تفاوت های ژنتیکی بین افراد از جمله عواملی هستند که در استعداد ابتلای افراد به بیماریها، پاسخ به درمان و صحت تشخیص اثرگذار می باشند.
وی تصریح کرد: اطلاعات ژنتیکی می توانند با پیروی دقیق از قوانین و استانداردهای جهانی در زمینه پیشگیری، تشخیص، پیش آگهی، درمان، پیگیری بیماران و تحقیق به طور کارآمد مورد استفاده قرار گیرند تا منابع حفظ گردند و استانداردهای سلامت و زندگی در طبقات مختلف جامعه و در جمعیت های مختلف ارتقا یابند.
دکتر مینا حاجی فرج تبریزی دانشیار گروه ژنتیک دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه Memorial University of Newfoundland  در کانادا گذرانده  و دوره دکتری تخصصی (PhD) خود را در یک برنامه مشترک در زمینه بیولوژی سرطان و بیولوژی تنظیمی (Cancer Biology and Regulatory Biology) در دانشگاه  Cleveland و مرکز تحقیقات Lerner  در Cleveland Clinic  سپری کرده است. به عنوان محقق و مدرسی برجسته، ایشان دارای بیش از 50 اثر مکتوب است.

  • گروه خبری : ژنتیک پزشکی
  • کد خبر : 232421
کلمات کلیدی
مدیر سایت
تهیه کننده

مدیر سایت

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *